We zijn er maar wat trots op dat we de volgende generatie van DataFeedWatch kunnen presenteren. We hebben er een tijdje aan gewerkt, en zijn blij om aan te mogen kondigen dat de nieuwe versie per vandaag live is.
DataFeedWatch gelooft er heilig in dat feed-management een marketingtaak is en dat campagnemanagers praktijkgericht bezig moeten kunnen zijn met hun feeds. Dat is de reden waarom de nieuwe interface nog intuïtiever is, zodat marketingmanagers nog makkelijker hun feeds kunnen beheren.
De nieuwe versie heeft niet alleen een nieuwere en betere interface, maar ook veel snellere verwerkingsmogelijkheden. Het biedt veel voordelen aan onze klanten, waarvan de grootsten zijn:
De nieuwe versie van DataFeedWatch zal in de komende weken gefaseerd worden uitgerold voor al onze klanten. Dat betekent dat klanten sommige kanalen en paginas zullen zien met de oude ‘look’ en sommige al met de nieuwe.
Onder de vele veranderingen die deze interface brengt, richten we de spotlight nu op de meest belangrijke:
De meest opvallende verandering is de wijziging in de interface van het “Field Mapping Template”.
In de oude DataFeedWatch interface:
Nieuwe DataFeedWatch interface:
Zoals u hierboven kunt zien, staan de output-velden nog steeds aan de linkerkant van de pagina: uw eigen inputvelden aan de rechterkant en de functionaliteiten (mapping types) in het midden.
We hebben de keuze tussen Alle producten en Als in een schakelaar gezet: klik simpelweg op welke u wilt zien.
De Edit values functionaliteit staat nog steeds op dezelfde plaats, maar wordt zichtbaar in een pop-up als u erop klikt.
De oude Edit values interface:
De nieuwe Edit values interface:
Een snel overzicht hebben van alle bepalingen die aan iedere eigenschap zijn toegekend is de basis voor snelheid en soms ook duidelijkheid.
We hebben een manier toegevoegd om alle regels in te klappen, zodat u alle regels in één oogopslag kunt bekijken.
Of u kunt ze allemaal uitklappen met dezelfde knop.
Daarnaast kunt u ook alle individuele regels in- of uitklappen met de kleine triangel-knop aan de rechterkant van iedere regel.
Heel verfijnd te werk gaan met regels is meestal noodzaak. Tegelijkertijd is het in één oogopslag in de gaten houden van alle bepalingen die op een veld zijn toegepast een vereiste.
Zodra u op ALS klikt, kunt u de eerste voorwaarde toevoegen, net als in de oude versie.
Maar zodra u uw eerste voorwaarde heeft toegevoegd, kunt u er meer toevoegen met de en / of knop aan de rechterkant en daaronder:
De oranje ALS en de groene EN zijn eigenlijk schakelaars, zodat u kunt wisselen tussen en en of.
In de oude versie:
Probeer het en u zult zien hoe makkelijk het is.
Categoriestructuur voor Google Shopping is meestal een knelpunt voor verkopers. Onze vorige structuur maakte het erg makkelijk voor onze klanten om de juiste subcategorie te selecteren, gebaseerd op hun producttypes.
De categoriestructuur op zichzelf is niet gewijzigd, maar wat we hebben gedaan is dezelfde simpele en/of logica aan categoriën toe te voegen, zodat u nu meerdere voorwaarden kunt aanmaken om een categorie te specificeren:
Feed-management en -optimalisatie is meestal een uitdaging, waarbij een makkelijk te gebruiken tool, welke niet voor frustraties zorgt, de sleutel is om het hele proces zo aangenaam mogelijk te maken.
Wij waarderen de feedback van onze klanten zeer en alles wat we nu hebben geïmplementeerd is wat u aan ons heeft gevraagd. U zult zien dat er veel meer verbeteringen zijn in ieder gedeelte van onze app, die u gemakkelijk zult kunnen vinden.
Als er iets is wat u niet kunt vinden, dan weet u wat u te doen staat: Druk op de oranje CHAT MET ONS!-knop zodat we u graag en snel kunnen helpen!
Veel plezier!