Deze week hebben we nieuwe in-app iconen geïntroduceerd om u te helpen bij het beter beheren van uw feeds door snellere toegang tot al uw bronnen te verzorgen.
Voor snellere toegang tot onze Help-sectie binnen de app. Deze sectie bevat video’s, FAQ’s, Hoe foutmeldingen op te lossen en alles wat u nodig mocht hebben om DataFeedWatch te leren kennen en gebruiken, en zo betere feeds te kunnen maken.
Wanneer u vastloopt in veld mapping instellingen, typ dan uw zoekopdracht in en u wordt naar de bron geleid die u zal helpen om dat probleem op te lossen.
Bijzonder handig voor alle gebruikers die veel optionele velden gebruiken. Het geeft u de mogelijkheid om welk veld dan ook in ieder shopping kanaal te vinden. Typ het veld dat u zoekt in, klik erop en we brengen u er direct naartoe, zonder dat u naar beneden moet scrollen om het juiste veld te vinden.
De zeer geliefde in-app chat functionaliteit is nog steeds beschikbaar voor klanten.
We hebben alleen de grote, oranje chatbox vervangen door een kleinere. Klanten kunnen ons van binnen de app schrijven terwijl ze aan hun feeds werken en ons supportteam is er meteen om ze bij te staan.
Nieuwe feedspecificatie-updates in Google Shopping zijn beschikbaar gemaakt voor alle klanten van DataFeedWatch. ‘Min_handling_time’ en ‘max_handling_time’ zijn nieuwe optionele velden die eRetailers helpen om data met een hogere kwaliteit naar het Google Merchant Center te sturen.
Dat zijn ze dan. We hopen dat dit uw feed management een beetje aangenamer maakt. Dank voor alle feedback die we dagelijks van u ontvangen! We waarderen het bijzonder dat u ons helpt om een beter product te maken.
Wanneer u suggesties heeft om DataFeedWatch te verbeteren, dan kunt u altijd contact met ons opnemen op support@datafeedwatch.com.
Als u de kwaliteit van uw product feed sterk wilt verbeteren, dan vindt u ons eBook De Complete Gids voor Datafeed optimalisatie ook handig. Download het en kom erachter hoe u de kwaliteit van uw feeds en uw campagnes kunt optimaliseren.