We zijn er maar wat trots op dat we u de nieuwe navigatie en lay out in DataFeedWatch kunnen presenteren!
We hebben de navigatie een upgrade gegeven, zodat u makkelijker uw weg door de tool kunt vinden en om een scheiding te maken tussen navigatie en de pagina’s waarop u aan het werk bent. Het nieuwe ontwerp van de navigatie ziet er moderner uit en is responsiever en intuïtiever.
Alle verschillende veranderingen behandelen we hieronder uitgebreid, maar als u een snel overzicht wilt van wat er nieuw en wetenswaardig is, onderstaand de belangrijkste visuele updates:
De navigatiebalk is verhuisd naar de linkerkant en een aantal menu-items zijn geclusterd.
U kunt nu het navigatiemenu in- en uitvouwen. Dit geeft gebruikers meer schermruimte wanneer ze bezig zijn met hun mappings.
We beschikken nu over navigatiepijlen die u door het menu laten navigeren, zonder dat u de pagina waarop u zich bevindt, verlaat.
Zo, nu u een snel overzicht heeft gezien van de updates, laten we u graag zien welke handige updates we hebben geïntroduceerd.
De grootste en opvallendste verandering is dat we de navigatie hebben verhuisd van de bovenkant van het scherm naar de linkerkant van de pagina.
Voor deze wijziging stonden items wellicht verspreid in het topmenu, maar nu staan ze keurig gegroepeerd en georganiseerd aan de linkerkant in vier verschillende categorieën:
Shops: Interne velden, Shop-instellingen, Shop Producten, Analytics, Feed-instelling, Google Shopping Manager, Google Promoties.
Account: Account-instellingen, Facturatie & Facturen, Abonnementen, Sub-accounts, Notificatie-instellingen.
Verbindingen: Alle Google Adwords en Google Analytics-accounts verbonden aan DataFeedWatch.
Notificaties: Alle foutmelding bij het verwerken van de feed.
Voor:
Na:
We hebben geluisterd naar de feedback van onze klanten en daarmee een belangrijke wijziging doorgevoerd: u hoeft niet langer de pagina te verlaten als u naar een nieuw navigatie-item wilt.
Dit gedeelte is volledig geherstructureerd om zodoende intuïtiever te zijn. Sommige elementen, die voorheen verstopt zaten in het Opties-menu, zijn nu prominenter aanwezig: Shop-instellingen en Shop-producten.
Shop-instellingen, ook wel Bewerk Shop, is de plaats waar gebruikers bewerkingen kunnen doen aan de bron van hun feed en waar ze het update tijdstip van hun feeds kunnen aanpassen.
Shop-producten, of Toon producten, is waar een overzicht beschikbaar is van alle producten in de bron- en output feeds.
Add-ons zijn ook makkelijker te ontdekken in het Shop-navigatiemenu: Feed-instellingen, Google Shopping Manager en Analytics.
Andere wijzigingen die ook handig zijn:
Voor:
Na:
De mapping-pagina heeft niet een indrukwekkende metamorfose ondergaan, maar er zijn een aantal kleine aanpassingen gedaan die het proces van mapping nog simpeler zullen maken.
Laten we eens kijken welke nieuwe dingen u op deze pagina kunt vinden:
De mogelijkheid van het invouwen zorgt ervoor dat u nog even een extra check kunt uitvoeren voordat u doorgaat naar de volgende stap.
Hier hebben we alle zaken die te maken hebben met de administratieve kant van uw account gegroepeerd.
Account-instellingen - u kunt uw DataFeedWatch gegevens aanpassen.
Facturatie & Facturen - hier vindt u alle informatie over uw creditcard, bedrijfsgegevens en facturen.
Abonnementen - u kunt uw abonnement upgraden of uw account verbeteren met een van de add-ons.
Sub-accounts - u kunt gelimiteerde of volledige toegang geven tot DataFeedWatch aan teamleden en klanten.
Notificatie-instellingen - u kunt bepalen wanneer, waar en wie notificaties ontvangt voor mislukte downloads of uploads en niet-gemapte velden en categorieën.
Zoals altijd, vinden de beste discussies plaats in de commentaren. Als u vragen heeft, of feedback, of u vindt de nieuwe navigatie gewoon super tof, laat het ons weten.
Houd ook een oogje op ons blog, er zitten nog een aantal updates voor u aan te komen!