Voeg UTM-codes toe aan uw Product-URLs
Weten wat de campagne prestatie is voor ieder individueel product zal u helpen om uw algemene campagne RoI te verbeteren. DataFeedWatch Analyticsis uw beste optie, omdat het u niet alleen uw kliks en ...
Wil je niks missen?
Meld je aanWeten wat de campagne prestatie is voor ieder individueel product zal u helpen om uw algemene campagne RoI te verbeteren. DataFeedWatch Analyticsis uw beste optie, omdat het u niet alleen uw kliks en ...
René BisschopAdidas behoort tot de 100 meest waardevolle merken ter wereld. Ze verkopen sport- en kledingproducten over de hele wereld voor twee merken: adidas en Reebok. De opbrengst van e-commerce vormt een groo...
Paweł FijakLaat je bedrijf groeien met de laatste eCommerce updates
Als je je wil onderscheiden van de concurrentie, dan is het van groots belang om op te valllen, text-based zoekadvertenties zijn een goed begin.
De Google Product Categorie is een fundamenteel element van alle Google Shopping Campagnes en indien u het steeds voor later heeft gelaten - nu - is de beste tijd om het uw volledige toewijding te geven.
Datafeed optimalisatie is de basis voor elke succesvolle PPC-campagne.In onze Ultieme Handleiding voor Datafeed Optimalisatie laten we je zien hoe je jouw datafeeds kan optimaliseren om de ROI van jouw shopping campagnes te verbeteren.
De datafeed vormt de basis waarop iedere succesvolle PPC-campgange is gebouwd. Dit eBook legt je met praktische voorbeelden stap voor stap uit hoe je jouw datafeeds kan optimaliseren voor een hogere ROI.